Skin Agency Policy

Vi vill påminna våra älskade kunder om vår policy gällande bokning som är följande:

Tack för att du värnar om vår arbetstid samt tar hänsyn till andra kunder genom att avboka senast 24 timmar före avtalad behandlingstid.

När du bokar en tid hos oss är den reserverad just för dig, ingen annan kan utnyttja tiden innan du avbokat den. Därför vill vi att avbokning sker senast 24 timmar innan så att någon annan har möjlighet att utnyttja tiden. Vid uteblivet besök debiteras 100 %.

 

OBS!

 

Vid ombokning och avbokning använder du din bokningskod som du fått i samband med att du bokade din tid. Vi godtar inte avbokning via mejl, sociala medier eller telefonsvarare, du får en avbokningsbekräftelse från Bokadirekt när din tid är avbokad.

 

Återbetalning

 

Om du köpt en kurbehandling hos Skin Agency och inte önskar fullfölja kuren på grund av graviditet, sjukdom eller annan orsak kan återstående belopp omvandlas till ett presentkort. Det kan användas på valfri behandling till samma värde. Presentkortet gäller ej för produkter.

Skin Agency återbetalar inte pengar efter köp av behandling eller produkter vid händelse vi ej kan råda över, exempelvis allergisk reaktion. Som kund har man själv ansvar för att informera om eventuella allergier innan behandling utförs.